• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Vol. 10.1 (2019) 
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 10.1 (2019)
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 10.1 (2019)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vol. 10.1 (2019) (14)

Listar por

Por fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Búsqueda en esta colección:

 

Envíos recientes

  • Validation process a of school climate questionnaire for Elementary students 

    Bondía Salas, Macarena; Martínez Sánchez, Isabel; Melendro Estefanía, Miguel; Mora Rojo, Jorge (2019)
  • Decolonial pedagogies, narrative research and the epistemological whereabouts of teacher education in a global south 

    Marta Yedaide, María; Porta Vázquez, Luis Gabriel (2019)
  • Modeling the relationship between knowledge components and students’ skills in learning high school algebraic-expression using the AHM 

    Mafakheri, Shiva; Shahvarani-Semnani, Ahmad; Hassan Behzadi, Mohammad; Barahmand, Ali (2019)
  • Educational Multimedia for the learning of local archeology in the career degree in History at the University of Holguin 

    Fernández Batista, Yanet; Pérez Roche, Ronald; Riverón Hernández, Matilde Irene; Pérez Gonzáles, Benjamín Bosto (2019)
  • Analysis of management leadership styles and their correlation with the synthetic index of educational quality 

    Gómez Quevedo, Otoniel (2019)

Más

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom