español
español
English
français
español
English
français
ISL - Vol. 20 Núm. 1 (2025)
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Investigaciones Sobre Lectura
ISL - Vol. 20 Núm. 1 (2025)
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Investigaciones Sobre Lectura
ISL - Vol. 20 Núm. 1 (2025)
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISL - Vol. 20 Núm. 1 (2025) (6)
Listar por
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Búsqueda en esta colección:
Ir
Envíos recientes
A Gamified Intervention Programme for Monitoring Reading Comprehension in Deaf Students
Ortiz-Gómez, Marta
;
Juárez-Ramírez, Reyes
;
Solís-Campos, Adrián
;
Saldaña, David
;
Rodríguez-Ortiz, Isabel R.
(
2025-06-25
)
The Influence of Student and School Predictors on the Reading Performance of Spanish Students and its Implication for Teaching
Ortega-Rodríguez, Pablo Javier
(
2025-06-25
)
Using careful reading as a strategy to analyse fake news and historical sources on the Holocaust in secondary education
Moreno-Vera, Juan Ramón
;
Gómez Carrasco, Cosme Jesús
;
González Chicote, Félix
(
2025-06-25
)
Design and Validation of a Scale to Detect Specific Reading Difficulties in Students Aged 6–10
Gutiérrez Fresneda, Raúl
(
2025-06-25
)
Literacy Practices and Reading Motivation in Families with Children in Early Childhood Education
González-Pulido, Helena
;
Rodríguez-Ruiz, Beatriz
;
Martínez-González, Raquel-Amaya
(
2025-06-25
)
Más
Buscar en DIGIBUG
Esta colección
Mi cuenta
Acceder
Registro
Listar
Todo DIGIBUG
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Perfil de autor UGR
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales