• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
ISL - Número 19 Volumen 2 (2024) 
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Investigaciones Sobre Lectura
  • ISL - Número 19 Volumen 2 (2024)
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Investigaciones Sobre Lectura
  • ISL - Número 19 Volumen 2 (2024)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ISL - Número 19 Volumen 2 (2024) (6)

Listar por

Por fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Búsqueda en esta colección:

 

Envíos recientes

  • Do students know basic legal vocabulary? Gender and educational differences in Spain and Latin America 

    Ramírez Miranda, Durga; Orozco Gómez, Patricia; Martín Ezpeleta, Antonio; Barrientos Báez, Almudena (2024-12-27)
  • Raimunda Marques do Nascimento's reading and writing practices in Tremembé Differentiated Indigenous Education 

    Menezes Pereira Pinto, Arliene Stephanie; Fiuza Fialho, Lia Machado (2024-11-27)
  • Reading folktales in second language learning in multicultural contexts: a case study in the training of secondary school teachers 

    Ballester Roca, Josep; Méndez Cabrera, Jerónimo (2024-12-27)
  • The Nonfiction picturebook in the Provincial Public Library of Cádiz. The case of the children's and young people's collection 

    Sánchez Arjona, Eva; Saiz Pantoja, Roberto (2024-12-27)
  • Using AI tools to generate inferential reading strategies for academic texts 

    Mateo Girona, María Teresa; Gómez Sáenz de Miera, Teresa (2024-12-27)

Más

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom