español
español
English
français
español
English
français
Porta Linguarum, Nº 41, enero 2024
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Porta Linguarum. Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
Porta Linguarum, Nº 41, enero 2024
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Porta Linguarum. Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
Porta Linguarum, Nº 41, enero 2024
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Porta Linguarum, Nº 41, enero 2024 (18)
Listar por
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Búsqueda en esta colección:
Ir
Envíos recientes
Anxiety and use of cognitive emotion regulation strategies within the foreign language classroom
Ayllón Salas, Patricia
;
Olmo Espinosa, Alicia
;
Fernández Martín, Francisco Domingo
(
2024-01-31
)
Engaging audiences in the digital age: A proposal for students’ training in multimodal literacies using YouTube research dissemination videos
Girón-García, Carolina
;
Bernad-Mechó, Edgar
(
2024-01-31
)
Differences between phonological and orthographic vocabulary knowledge among L1-Spanish learners of English as a foreign language
Aoíz Pinillos, Martín
(
2024-01-31
)
A rubric model to analyse CLIL textbooks in Primary Education
Ornia Noriega, Andrea
;
Fernández-Costales, Alberto
;
Herce Sánchez, Fernando
(
2024-01-31
)
Probing the bond between EFL teachers’ emotional literacy skills and professional development
Ghiasvand, Farhad
;
Jahanbakhsh, Akbar A.
;
Kogani, Maryam
(
2024-01-31
)
Más
Buscar en DIGIBUG
Esta colección
Mi cuenta
Acceder
Registro
Listar
Todo DIGIBUG
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Perfil de autor UGR
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales