español
español
English
français
español
English
français
Vol. 15.2 (2024)
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Journal for Educators, Teachers and Trainers
Vol. 15.2 (2024)
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Journal for Educators, Teachers and Trainers
Vol. 15.2 (2024)
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Vol. 15.2 (2024) (13)
Listar por
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Búsqueda en esta colección:
Ir
Envíos recientes
The Coordination Between Youth Institutions and Its Implications on the Strategy for Youth Delinquency Prevention
Ghenam, Sacia
;
Lebbihi, Khadidja
(
2024-04-12
)
Modeling Analysis of Modeling Results Modern Situation and Perspective Development in Teaching Communication Technologies
Siyavush, Gunel Novruzova
(
2024-04-12
)
Integrating Authentic listening Materials to improve the students’ Listening skills in EFL classes
Lembarek, Samira Sayah
(
2024-04-12
)
Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) and its relationship with learning difficulties among school-aged children
Rial, Faiza
(
2024-04-12
)
Reviewing the role of South African teachers in successful Human Rights Education implementation in public schools
Mpindo, Ernest
;
Mphojane, Constance
(
2024-04-12
)
Más
Buscar en DIGIBUG
Esta colección
Mi cuenta
Acceder
Registro
Listar
Todo DIGIBUG
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Perfil de autor UGR
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales