• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Vol. 15.2 (2024) 
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 15.2 (2024)
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 15.2 (2024)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vol. 15.2 (2024) (13)

Listar por

Por fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Búsqueda en esta colección:

 

Envíos recientes

  • The Coordination Between Youth Institutions and Its Implications on the Strategy for Youth Delinquency Prevention 

    Ghenam, Sacia; Lebbihi, Khadidja (2024-04-12)
  • Modeling Analysis of Modeling Results Modern Situation and Perspective Development in Teaching Communication Technologies 

    Siyavush, Gunel Novruzova (2024-04-12)
  • Integrating Authentic listening Materials to improve the students’ Listening skills in EFL classes 

    Lembarek, Samira Sayah (2024-04-12)
  • Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) and its relationship with learning difficulties among school-aged children 

    Rial, Faiza (2024-04-12)
  • Reviewing the role of South African teachers in successful Human Rights Education implementation in public schools 

    Mpindo, Ernest; Mphojane, Constance (2024-04-12)

Más

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom