English
español
English
français
español
English
français
View Item
DIGIBUG Home
1.-Investigación
Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
Departamento de Didáctica de la Matemática
DDM - Artículos
View Item
DIGIBUG Home
1.-Investigación
Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
Departamento de Didáctica de la Matemática
DDM - Artículos
View Item
Toggle navigation
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Contextualized Mathematical Problems: Perspective of Teachers about Problem Posing
2023 Educ ScienPublicado.pdf (942.7Kb)
Identificadores
URI:
https://hdl.handle.net/10481/86299
DOI:
10.3390/educsci13010006
Exportar
Estadísticas
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author
Chavarría-Arroyo, Gilberto
;
Albanese, Veronica
Editorial
MDPI
Date
2022-12-21
Referencia bibliográfica
Chavarría-Arroyo, G., & Albanese, V. (2023). Contextualized Mathematical Problems: Perspective of Teachers about Problem Posing. Education Sciences, 13(1), 1–16. DOI: 10.3390/educsci13010006
Collections
DDM - Artículos
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Search DIGIBUG
This Collection
My Account
Login
Register
Browse
All of DIGIBUG
Communities and Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subject
Financiación
Author profiles
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subject
Financiación
Statistics
View Usage Statistics
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales