• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Vol. 10.2 (2019) (Nº Especial) 
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 10.2 (2019) (Nº Especial)
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 10.2 (2019) (Nº Especial)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vol. 10.2 (2019) (Nº Especial) (15)

Listar por

Por fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Búsqueda en esta colección:

 

Envíos recientes

  • Redefining and developing professional competencies for early childhood education and care 

    Pirard, Florence; Housen, Marie; Pools, Elodie (2019)
  • Professional associations as contributors to the professional development of ECE teachers (Case from Croatia) 

    Visnjic Jevtic, Adrijana (2019)
  • Continuous transdisciplinary education in order to detect neurodevelopment disorders among five years old 

    Ramírez, Ivonne; Pérez de la Cruz, Sagrario; Maldonado, Carolina (2019)
  • Use of the holistic model for training evaluation in a preschool teacher training 

    Kleinert-Altamirano, Elke Elisabeth Eugenia; Pineda-Herrero, Pilar (2019)
  • Parents´ attitudes towards children´s adjustment to a pre-school institution 

    Markovic, Marija R.; Mamutovic, Anastasija S.; Stanisavljevic Petrovic, Zorica C. (2019)

Más

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom