español
español
English
français
español
English
français
Vol. 10.2 (2019) (Nº Especial)
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Journal for Educators, Teachers and Trainers
Vol. 10.2 (2019) (Nº Especial)
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Journal for Educators, Teachers and Trainers
Vol. 10.2 (2019) (Nº Especial)
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Vol. 10.2 (2019) (Nº Especial) (15)
Listar por
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Búsqueda en esta colección:
Ir
Envíos recientes
Redefining and developing professional competencies for early childhood education and care
Pirard, Florence
;
Housen, Marie
;
Pools, Elodie
(
2019
)
Professional associations as contributors to the professional development of ECE teachers (Case from Croatia)
Visnjic Jevtic, Adrijana
(
2019
)
Continuous transdisciplinary education in order to detect neurodevelopment disorders among five years old
Ramírez, Ivonne
;
Pérez de la Cruz, Sagrario
;
Maldonado, Carolina
(
2019
)
Use of the holistic model for training evaluation in a preschool teacher training
Kleinert-Altamirano, Elke Elisabeth Eugenia
;
Pineda-Herrero, Pilar
(
2019
)
Parents´ attitudes towards children´s adjustment to a pre-school institution
Markovic, Marija R.
;
Mamutovic, Anastasija S.
;
Stanisavljevic Petrovic, Zorica C.
(
2019
)
Más
Buscar en DIGIBUG
Esta colección
Mi cuenta
Acceder
Registro
Listar
Todo DIGIBUG
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Perfil de autor UGR
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales