• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Ver ítem 
  •   DIGIBUG Principal
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Grupo: ADEMAR. Administración de Empresas y Marketing (SEJ241)
  • ADEMAR - Comunicaciones Congresos, Conferencias...
  • Ver ítem
  •   DIGIBUG Principal
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Grupo: ADEMAR. Administración de Empresas y Marketing (SEJ241)
  • ADEMAR - Comunicaciones Congresos, Conferencias...
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Consumer searching information process and Culture Values

[PDF] NAEC2005-Consumer_Searching_Information_Process.pdf (206.2Kb)
Identificadores
URI: http://hdl.handle.net/10481/34912
Exportar
RISRefworksMendeleyBibtex
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Autor
Alcántara Pilar, Juan Miguel; Barrio García, Salvador Del
Materia
Perceived usefulness
 
Ease of use
 
Cultural congruence
 
Fecha
2005
Referencia bibliográfica
Alcántara-Pilar, J.M.; Barrio-García, S. Consumer searching information process and Culture Values. In: The 2005 Networking and Electronic Commerce Research Conference (NAEC), 6-9 October, Lake Garda, Italy (2005). [http://hdl.handle.net/10481/34912]
Resumen
The use of Internet as a new market has increased interest in research on Consumer Behaviour Online. Due to its complexity, each investigation has been centred on different aspects. So to continue, a theoretical model will be offered developed from TAM and the State of Flow but adding some new elements related to social pressure and the intention to reduce cognitive effort of the navigator so that he can concentrate more on enjoying himself while navigating and shopping.
Colecciones
  • ADEMAR - Comunicaciones Congresos, Conferencias...

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias