English
español
English
français
español
English
français
View Item
DIGIBUG Home
2.-Revistas
Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
Porta Linguarum, Nº18, junio 2012
View Item
DIGIBUG Home
2.-Revistas
Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
Porta Linguarum, Nº18, junio 2012
View Item
Toggle navigation
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
La didáctica no parametral: hacia un nuevo paradigma en la formación de docentes de inglés.
8 Marcela.pdf (282.3Kb)
Identificadores
URI:
http://hdl.handle.net/10481/14575
DOI:
10.30827/Digibug.14575
ISSN: 1697-7467
Exportar
Estadísticas
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author
Marcela del Campo, M.
Editorial
Universidad de Granada
Materia
Didáctica no parametral
Autonomía
Propuestas alternativas
Autonomy
Complementary proposals
Non-parametrics
Date
2012-06
Referencia bibliográfica
Marcela del Campo, M.La didáctica no parametral: hacia un nuevo paradigma en la formación de docentes de inglés. Porta Linguarum, 18: 133-148 (2012). [http://hdl.handle.net/10481/14575]
Collections
Porta Linguarum, Nº18, junio 2012
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Search DIGIBUG
This Collection
My Account
Login
Register
Browse
All of DIGIBUG
Communities and Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subject
Financiación
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subject
Financiación
Statistics
View Usage Statistics
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de