English
español
English
français
español
English
français
View Item
DIGIBUG Home
1.-Investigación
Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación
DPEE - Artículos
View Item
DIGIBUG Home
1.-Investigación
Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación
DPEE - Artículos
View Item
Toggle navigation
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Seeing or acting? The effect of performing gestures on foreign language vocabulary learning
2023- Garcia-Gamez.pdf (879.2Kb)
Identificadores
URI:
https://hdl.handle.net/10481/101245
DOI:
10.1177/13621688211024364
Exportar
Estadísticas
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author
García-Gámez, Ana B.
;
Cervilla, Oscar
;
Casado, Alba
;
Macizo, Pedro
Editorial
SAGE PUBLICATIONS LTD
Materia
gestures imitation
gestures observation
iconic gestures
teaching FL vocabulary
verbs learning
Date
2021-07-05
Referencia bibliográfica
García-Gámez, A. B., Cervilla, Ó., Casado, A., & Macizo, P. (2024). Seeing or acting? The effect of performing gestures on foreign language vocabulary learning. Language Teaching Research, 28(3), 1055-1086.
Collections
DPEE - Artículos
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Search DIGIBUG
This Collection
My Account
Login
Register
Browse
All of DIGIBUG
Communities and Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subject
Financiación
Author profiles
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subject
Financiación
Statistics
View Usage Statistics
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales