Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/4969

Title: La comprensión lectora, enfoques y estrategias utilizadas durante el proceso de aprendizaje del idioma español como segunda lengua
Authors: Acosta Moré, Ileana
Direction: González González, Daniel
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación
Issue Date: 2010
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación. Leída el 20 de abril de 2010
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Investigación educativa
Estudio y enseñanza
Lengua española
Segunda lengua
URI: http://hdl.handle.net/10481/4969
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1870914x.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada