• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Vol. 15.4 (2024) 
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 15.4 (2024)
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 15.4 (2024)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vol. 15.4 (2024) (14)

Listar por

Por fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Búsqueda en esta colección:

 

Envíos recientes

  • The role of the media in achieving gender equality 

    Chaouche, Asma (2024)
  • Pragmatics: The Challenge of Definition and the Logic of Operation (An Attempt at Foundational Analysis) 

    Badache, Ammar; Saadna, Wail Fakhr El Islam (2024)
  • GPT-4 Story Generation for Children: Towards a New Literary Genre 

    Filali, Anis (2024)
  • Assessing Learners' Learning Difficulties and Disorders from Primary Education: "The Algerian School" 

    Menai, Bariza; Mohand Amer, Aziz (2024)
  • The "Good/Poor" Listener: What Representations for the Learner and the Teacher? 

    Djezzar, Amel (2024)

Más

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom