Show simple item record

dc.contributor.authorEnrique Mirón, Carmen 
dc.contributor.authorMolina García, María José 
dc.date.accessioned2024-02-06T09:30:44Z
dc.date.available2024-02-06T09:30:44Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationEnrique-Mirón, C. y Molina-García, MJ. (2020). Dificultades de comprensión lectora: pautas didácticas para su tratamiento con los prospectos de los medicamentos. En López-Vallejo, M.Á. (coordra.) La innovación educativa en torno a la formación del profesorado (209-223) Comareses_ES
dc.identifier.isbn978-84-1369-057-5
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10481/88351
dc.description.abstractThis work demonstrates that the lack of reading comprehension of common social communication texts is a problem that affects a high percentage of citizens, even after having completed the mandatory educational stages. The serious thing is that many of these texts have great relevance and the situation can limit the well-being and quality of life of individuals, such as the package inserts for medications.es_ES
dc.description.sponsorshipGrupo de Investigación HUM-457es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.titleDificultades de comprensión lectora: pautas didácticas para su tratamiento con los prospectos de los medicamentoses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartes_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.type.hasVersioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones_ES


Files in this item

[PDF]

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record