español
español
English
français
español
English
français
Vol. 13.5 (2022)
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Journal for Educators, Teachers and Trainers
Vol. 13.5 (2022)
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Journal for Educators, Teachers and Trainers
Vol. 13.5 (2022)
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Vol. 13.5 (2022) (47)
Listar por
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Búsqueda en esta colección:
Ir
Envíos recientes
Investigation of Inference Skill Development Levels in Children
Bozkurt Bilge, Havva
;
Bayat, Nihat
(
2022-12-01
)
The possibility of applying the international standard (ISO 10006:2017) To manage the quality of the project in the Directorate of the municipality of Dhuluiya
Salman Dawood, Fadheelah
;
Farouk Ahmed, Ammar
(
2022-12-01
)
Assessment Of the Knowledge of Theoretical Basis of Punching Technique of Army Hand-To-Hand Combat by Students at The Initial Stage of Training
Kolesnikov, A. M.
;
Arbuzov, M. N.
;
Tyutryumov, A. S.
;
Sychev, G. S.
;
Petrov, S. V.
(
2022-12-01
)
A Model for Field Educational Research: The Effect of Electronic Games on Students at the College of Basic Education and the Technical Institute of Akre
Saeed Mustafa, Luqman
;
Saeed Mustafa, Nadheer
(
2022-12-01
)
The role of technology in supporting remote work for people with autism A case study in the telecommunications sector in Jordan
Kamel Bisher, Fatima Warrad
(
2022-12-01
)
Más
Buscar en DIGIBUG
Esta colección
Mi cuenta
Acceder
Registro
Listar
Todo DIGIBUG
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Perfil de autor UGR
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales