• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Vol. 13.5 (2022) 
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 13.5 (2022)
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 13.5 (2022)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vol. 13.5 (2022) (47)

Listar por

Por fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Búsqueda en esta colección:

 

Envíos recientes

  • Investigation of Inference Skill Development Levels in Children 

    Bozkurt Bilge, Havva; Bayat, Nihat (2022-12-01)
  • The possibility of applying the international standard (ISO 10006:2017) To manage the quality of the project in the Directorate of the municipality of Dhuluiya 

    Salman Dawood, Fadheelah; Farouk Ahmed, Ammar (2022-12-01)
  • Assessment Of the Knowledge of Theoretical Basis of Punching Technique of Army Hand-To-Hand Combat by Students at The Initial Stage of Training 

    Kolesnikov, A. M.; Arbuzov, M. N.; Tyutryumov, A. S.; Sychev, G. S.; Petrov, S. V. (2022-12-01)
  • A Model for Field Educational Research: The Effect of Electronic Games on Students at the College of Basic Education and the Technical Institute of Akre 

    Saeed Mustafa, Luqman; Saeed Mustafa, Nadheer (2022-12-01)
  • The role of technology in supporting remote work for people with autism A case study in the telecommunications sector in Jordan 

    Kamel Bisher, Fatima Warrad (2022-12-01)

Más

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom