• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Porta Linguarum, Nº 37, enero 2022 
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
  • Porta Linguarum, Nº 37, enero 2022
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
  • Porta Linguarum, Nº 37, enero 2022
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Porta Linguarum, Nº 37, enero 2022 (16)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Search within this collection:

 

Recent Submissions

  • Cuentos de Realidad Aumentada para el aprendizaje de la lengua 

    Peña Acuña, Beatriz; Martínez Sala, Alba María (2022-01-12)
  • Improving lexical errors in EFL writing by using software-mediated corrective feedback 

    Chacón Beltrán, Rubén; Echitchi, Raymond (2022-01-21)
  • Using six thinking hats to raise intercultural awareness: A pre-experimental study 

    Gürsoy, Esim; Nur Özcan, Eda (2022-01-21)
  • Teachers’ perceptions of Content and Language Integrated Learning (CLIL) in primary schools in Andalusia 

    Szczesniak, Anna; Muñoz Luna, Rosa (2022-01-12)
  • La crítica lexicográfica. Necesidad y utilidad en la enseñanza y aprendizaje de lenguas extranjeras 

    Camacho Niño, Jesús (2021-06-29)

View more

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contact Us | Send Feedback | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom