• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
ISL - Número 14 (2020) 
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Investigaciones Sobre Lectura
  • ISL - Número 14 (2020)
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Investigaciones Sobre Lectura
  • ISL - Número 14 (2020)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ISL - Número 14 (2020) (6)

Listar por

Por fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Búsqueda en esta colección:

 

Envíos recientes

  • Teaching strategies for reading comprehension applied and perceived: a study with teachers and students in the fourth grade of basic education 

    Montesdeoca Arteaga, Deborah Valerie; Gómez Parra, María Elena; Espejo Mohedano, Roberto (2020)
  • Reading in and across disciplines: comprehension of written academic texts. Exploring the field from some comprehension theories and models of written discourse 

    Sologuren Insúa, Enrique; Castillo Fadić, María Natalia (2020)
  • The emotional dimension in poetic education as a key to omprove adolescents’ attitudes towards poetry 

    Zaldívar Sansuán, Raquel (2020)
  • Experience in the Use of a Digital Platform for the Practice of Reading Comprehension and Vocabulary: Perception of Elementary School Students 

    Roth Soracco, Camila Ignacia; Valenzuela Hasenohr, Francisca; Orellana, Pelusa (2020)
  • Critical Literacy and the Media: Teachers in Training in the Face of Hate Speech 

    Santiago del Pino, Michel; Goenechea Permisán, Cristina (2020)

Más

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom