Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorRamírez Uclés, Rafael 
dc.contributor.authorMolina González, Marta 
dc.contributor.authorUreña, Jason
dc.date.accessioned2020-12-04T09:15:28Z
dc.date.available2020-12-04T09:15:28Z
dc.date.issued2018-07
dc.identifier.citationUreña, J., Molina, M. y Ramírez, R. (2018, julio) 4th Graders´working on a functional context: generalization levels and influence of stimuli Comunicación presentada en el 42nd Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Publicado en E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg, & L. Sumpter (Eds.). Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 5), p. 178.. Umeå, Sweden: PME.es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10481/64661
dc.description.sponsorshipThis study was financed by Universidad de Costa Rica and Ministerio de Econocmía y Competitividad of Spain under projects EDU2013-41632-P and EDU2016-75771-Pes_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.subjectFunctional thinkinges_ES
dc.title4th Graders´working on a functional context: generalization levels and influence of stimulies_ES
dc.typeconference outputes_ES
dc.rights.accessRightsopen accesses_ES
dc.type.hasVersionVoRes_ES


Ficheros en el ítem

[PDF]

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem