English
español
English
français
español
English
français
Vol. 4.1 (2013)(Nº especial)
DIGIBUG Home
2.-Revistas
Journal for Educators, Teachers and Trainers
Vol. 4.1 (2013)(Nº especial)
DIGIBUG Home
2.-Revistas
Journal for Educators, Teachers and Trainers
Vol. 4.1 (2013)(Nº especial)
Toggle navigation
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Vol. 4.1 (2013)(Nº especial) (9)
Browse by
By Issue Date
Authors
Titles
Subject
Financiación
Search within this collection:
Go
Recent Submissions
El uso de mapas conceptuales progresivos como estrategia de enseñanza y aprendizaje en la formación de profesores en Biología
Aparecida Soares Mendonça, Conceição
(
2013-03-12
)
Concept mapping: an international outlook
González García, Fermín
(
2013-03-17
)
The use of concept mapping and vee heuristics in higher education to promote critical reflection and meaningful learning
Vanhear, Jacqueline
(
2013-02-06
)
Integrating collaborative concept mapping in case based learning
Tifi, Alfredo
(
2013-03-12
)
Integración de TICs, investigación y herramientas metacognitivas en la educación de ciencias y ambiental. Estudio de caso: disponibilidad de agua de las cuencas del noroeste de Patagonia y su relación con la actividad solar
Prieto, Ana Beatriz
;
Chrobak, Ricardo
(
2013-02-02
)
View more
Search DIGIBUG
This Collection
My Account
Login
Register
Browse
All of DIGIBUG
Communities and Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subject
Financiación
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subject
Financiación
Statistics
View Usage Statistics
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de