• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Vol. 4.1 (2013)(Nº especial) 
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 4.1 (2013)(Nº especial)
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 4.1 (2013)(Nº especial)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vol. 4.1 (2013)(Nº especial) (9)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Search within this collection:

 

Recent Submissions

  • El uso de mapas conceptuales progresivos como estrategia de enseñanza y aprendizaje en la formación de profesores en Biología 

    Aparecida Soares Mendonça, Conceição (2013-03-12)
  • Concept mapping: an international outlook 

    González García, Fermín (2013-03-17)
  • The use of concept mapping and vee heuristics in higher education to promote critical reflection and meaningful learning 

    Vanhear, Jacqueline (2013-02-06)
  • Integrating collaborative concept mapping in case based learning 

    Tifi, Alfredo (2013-03-12)
  • Integración de TICs, investigación y herramientas metacognitivas en la educación de ciencias y ambiental. Estudio de caso: disponibilidad de agua de las cuencas del noroeste de Patagonia y su relación con la actividad solar 

    Prieto, Ana Beatriz; Chrobak, Ricardo (2013-02-02)

View more

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través de

Contact Us | Send Feedback | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom