• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Vol. 16.2 (2025) 
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 16.2 (2025)
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 16.2 (2025)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vol. 16.2 (2025) (7)

Listar por

Por fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Búsqueda en esta colección:

 

Envíos recientes

  • Medical Examination Before Marriage -A Comparative Study 

    Kacem, Fatma (2025)
  • Unpacking the Benefits of the Blended Learning Approach Synergies in Augmenting Students’ Achievements 

    Boumaraf, Amel; Chalghoum, Naima (2025)
  • Intertextuality Theory Between the Quran and the Bible: A Study in Quranic Models 

    Belkhir, Mourad; Belkhatir, Ibrahim (2025)
  • The methodology of Surah Yusuf in resisting temptations and maintaining integrity 

    Mustapha, Mediani (2025)
  • Environmental Partnership 

    Merzaka, Zitouni (2025)

Más

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom