Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/29943

Title: La competencia interpersonal en la formación de traductores en España: un estudio empírico-descriptivo del trabajo colaborativo durante la primera etapa de formación en Traducción e Interpretación
Authors: Huertas Barros, Elsa
Direction: Way, Catherine Louise
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Traducción e Interpretación
Issue Date: 2014
Submitted Date: 3-Jun-2013
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Traducción e Interpretación
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Formación
Traducción
Interpretación
España
Aprendizaje
Traductores
UDC: 81
80
57
URI: http://hdl.handle.net/10481/29943
ISBN: 9788490286876
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Huertas Barros, E. La competencia interpersonal en la formación de traductores en España: un estudio empírico-descriptivo del trabajo colaborativo durante la primera etapa de formación en Traducción e Interpretación. Granada: Universidad de Granada, 2014. 474 p. [http://hdl.handle.net/10481/29943]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
22074508.pdf4.48 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada