• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Vol. 15.5 (2024) 
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 15.5 (2024)
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 15.5 (2024)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vol. 15.5 (2024) (53)

Listar por

Por fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Búsqueda en esta colección:

 

Envíos recientes

  • Tennyson's Art of Portrayal: Examining His Handling of Women Characters 

    Kumar, Mahesh; Sharma, R.K. (2024-10-05)
  • Saudi Arabia's Experience in Language Volunteering: Teaching the Arabic Language to Non-Native Speakers as a Model 

    laaouar, Moussa; Brahimi, Fatima (2024-12-20)
  • The impact of audio-visual resources on the teaching and learning of social studies in Ekiti-State, Nigeria 

    Omojemite, Matthew Damilola (2024-12-12)
  • Balfour Declaration 1917 through the English press 

    Mohammed, Bek; Salih, Assoul; Fateh, Bouferrourk (2024-11-11)
  • Stylistics and Rhetoric: An Analytical Exploration of Foundations 

    Hedjazi, Karima (2024)

Más

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom