español
español
English
français
español
English
français
Vol. 15.1 (2024)
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Journal for Educators, Teachers and Trainers
Vol. 15.1 (2024)
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Journal for Educators, Teachers and Trainers
Vol. 15.1 (2024)
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Vol. 15.1 (2024) (27)
Listar por
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Búsqueda en esta colección:
Ir
Envíos recientes
The Impact of Using Generative Pre-Trained Transformer (GPT)on Advancing Creative Writing Skills in Literature Course for Undergraduate Students in Algeria
Nouari, Wafa
;
Mouas, Samia
;
Hraki, Mohamed El Amine
(
2024-01-01
)
Novelization: Another Way of Writing
Soumeya, Merad
(
2024-01-01
)
Exploring Organizational Agility's Impact on Career Development: A Field Study at Algeria Telecom Corporation - Al-Tarf
Smati, Hatem
;
Atmane, Meryem
(
2024-01-01
)
The Home-Based Project of Stay-at-Home Women and Its Role in Improving Family Well-being: A Case Study of Successful Project Models
Khadidja, Lebbihi
(
2024-01-01
)
The Innovative Features in Contemporary Poetry:"Oil Attacked Us Like a Wolf" by Nizar Qabbani as a Case Study
Miloud, Kennani
(
2024-01-01
)
Más
Buscar en DIGIBUG
Esta colección
Mi cuenta
Acceder
Registro
Listar
Todo DIGIBUG
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Perfil de autor UGR
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales