• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Volumen_15 
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
  • Volumen_15
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
  • Volumen_15
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Volumen_15 (3)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Search within this collection:

 

Recent Submissions

  • Beginning High School Teachers’ Organization of Students for Learning and Methods for Teaching Mathematics 

    Williams, Derek; Cudd, Michele; Hollebrands, Karen; Lee, Hollylynne S. (2020)
  • Un modelo de programas efectivos para el desarrollo profesional docente de profesores de Matemáticas 

    Ramos Rodríguez, Elisabeth; Vásquez, Claudia (2020)
  • Conocimiento del profesor acerca de las características de aprendizaje en probabilidad condicional: Un estudio de caso 

    León Banguero, José Miguel; Sosa Guerrero, Leticia; Carrillo Yáñez, José (2020)

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través de

Contact Us | Send Feedback | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom