• français 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
ISL - Número 13 (2020) 
  •   Accueil de DIGIBUG
  • 2.-Revistas
  • Investigaciones Sobre Lectura
  • ISL - Número 13 (2020)
  •   Accueil de DIGIBUG
  • 2.-Revistas
  • Investigaciones Sobre Lectura
  • ISL - Número 13 (2020)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ISL - Número 13 (2020) (6)

Parcourir par

Par date de publicationAuteursTitresSujetsFinanciación

Rechercher dans cette collection :

 

Soumissions récentes

  • Reading mediation in international contexts. The cases of Chile, Poland and Portugal 

    Arenas Delgado, Christian; Otero Doval, Herminda; Tatoj, Cecylia (2020)
  • Musical mediation and reading promotion agents that influence adolescent reading habits 

    Parrado Collantes, Milagrosa; Rivera Jurado, Paula; Sánchez Vera, Lourdes (2020)
  • Reading habits and information consumption of adolescents in the digital environment 

    Tabernero Sala, Rosa; Álvarez Ramos, Eva; Heredia Ponce, Hugo (2020)
  • What do Spanish adolescents read? A study of analog reading consumption 

    Trigo Ibáñez, Ester; Santos Díaz, Inmaculada Clotilde; Sánchez Rodríguez, Susana (2020)
  • Consumption readers among adolescents: A comparative approach from international contexts. The case of Poland, Chile, and Portugal 

    González Ramírez, Carolina Margarita; Baran, Marek; Dono López, Pedro; Carbonell Sánchez, Inmaculada (2020)

Más

Mon compte

Ouvrir une sessionS'inscrire

Parcourir

Tout DIGIBUGCommunautés et CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsFinanciaciónPerfil de autor UGRCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujetsFinanciación

Statistiques

Statistiques d'usage de visualisation

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom