• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Listar Porta Linguarum, Nº31, enero 2019 por financiación 
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
  • Porta Linguarum, Nº31, enero 2019
  • Listar Porta Linguarum, Nº31, enero 2019 por financiación
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
  • Porta Linguarum, Nº31, enero 2019
  • Listar Porta Linguarum, Nº31, enero 2019 por financiación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar Porta Linguarum, Nº31, enero 2019 por financiación

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Order:

Results:

Now showing items 1-2 of 2

  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
      Financiación
      The authors gratefully acknowledge the funding from research grant FFI2012-32212 (Spanish Ministry of Economy and Competitiveness). [1]
      This work is part of two research projects funded by the Spanish Ministry of Economy and Competitiveness (EDU2014-54093-R & EDU2017-82479-R) and the Agency for Management of University and Research Grants of the Government of Catalonia (2017SGR322). [1]

        My Account

        LoginRegister

        Browse

        All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

        Servicios

        Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

        Contact Us | Send Feedback