• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Vol. 16,1 (2012) 
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Profesorado. Revista de Curriculum y Formación del Profesorado
  • Vol. 16,1 (2012)
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Profesorado. Revista de Curriculum y Formación del Profesorado
  • Vol. 16,1 (2012)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vol. 16,1 (2012) (24)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Search within this collection:

 

Recent Submissions

  • La competencia de aprender a aprender y el aprendizaje autorregulado. Posicionamientos teóricos. Editorial 

    Salmerón-Pérez, Honorio; Gutiérrez Braojos, Calixto (2012)
  • Emergencia y desarrollo temprano de la autorregulación en niños preescolares 

    Whitebread, David; Basilio, Marisol (2012)
  • Teacher efficacy scale for classroom diversity (TESCD): a validation study 

    Kitsantas, Anastasia (2012)
  • La práctica de evaluación como contexto para el aprendizaje competente 

    Coll, César; Mauri, Teresa; Rochera, María José (2012)
  • Estudio de los enfoques de enseñanza en profesorado de Educación Primaria 

    Hernández Pina, Fuensanta; Maquilón Sánchez, Javier; Monroy Hernández, Fuensanta (2012)

View more

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contact Us | Send Feedback | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom