• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Vol. 16.3 (2025) 
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 16.3 (2025)
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 16.3 (2025)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vol. 16.3 (2025) (9)

Listar por

Por fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Búsqueda en esta colección:

 

Envíos recientes

  • Potential effects of urban contact varieties in teaching home language: A case study of setswana home language teachers 

    Botlholo, Koketso; Makgato, Mary Moshidi (2025)
  • Work environment, well-being and performance of faculty members in a Philippine Private University System 

    Factoriza, Olivia J.; Galicia, Leomar S. (2025)
  • Orientalism in the context of postcolonial studies Edward Said as a case study 

    Rais, Kamel (2025-03-15)
  • The Boundaries between the Historical and the Imaginary: (Historical Imagination) 

    M’babiya, Mohameden; Laachemi, Aicha (2025)
  • Agriculture in the Central Maghreb Between Traditional Heritage and Andalusian Influence from the 2nd to the 10th Century AH 

    Mendjel, Loubna; Labed, Ouarda (2025)

Más

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom