• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Vol. 16.1 (2025) 
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 16.1 (2025)
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 16.1 (2025)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vol. 16.1 (2025) (25)

Listar por

Por fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Búsqueda en esta colección:

 

Envíos recientes

  • Co-designing and implementing transdisciplinary academic literacy in higher education 

    Eybers, Oscar (2025)
  • The Algerian educational institutions play a crucial role in fostering intellectual security 

    Chohra, Faycal; Khelil, Amina; Mohammed, Khemmad (2025-01-16)
  • The Role of Parental Involvement in Academic Achievement: A Study of Socioeconomic and Cultural Influences in India 

    Yadav, Anita Raj; Bansal, Priyanka (2025)
  • The Symbolist Movement in Western and Arabic Literature: An Analytical and Critical Study 

    Sata, Nedjim (2025-01-16)
  • Algerian Youth and Entrepreneurship: The Struggles of Employment and the Mechanisms of Social Integration 

    Farfar, Samia; Makhloufi, Aicha (2025)

Más

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom