español
español
English
français
español
English
français
Porta Linguarum, Nº 43, enero 2025
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Porta Linguarum. Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
Porta Linguarum, Nº 43, enero 2025
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Porta Linguarum. Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
Porta Linguarum, Nº 43, enero 2025
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Porta Linguarum, Nº 43, enero 2025 (18)
Listar por
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Búsqueda en esta colección:
Ir
Envíos recientes
A qualitative analysis of teachers' reasons for translanguaging
Serna-Bermejo, Iratxe
(
2025-01-28
)
Predictors of foreign language speaking anxiety in a tertiary level EFL context
Ölmez, Gonca Nur
;
Genç İlter, Binnur
(
2025-01-28
)
Linguistic, cognitive, and affective components of L2 listening comprehension: A multidimensional model
Karalık, Tuncay
;
Merç, Ali
(
2025-01-28
)
Predicting English as a foreign language learners’ motivation through teachers’ credibility and selfefficacy: Using structural equation modeling
Wang, Aigui
;
Yang, Hongwu
(
2025-01-28
)
Professional outcomes of University of Granada’s French studies bachelor’s graduates, post-Bologna process: A preliminary study
Defrance, Charlotte
;
Shams, Maryam
;
Ruyffelaert, Ariane
(
2025-01-28
)
Más
Buscar en DIGIBUG
Esta colección
Mi cuenta
Acceder
Registro
Listar
Todo DIGIBUG
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Perfil de autor UGR
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales