Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/29940

Title: Evaluación de la faceta epistémica del conocimiento didáctico-matemático de futuros profesores de bachillerato sobre la derivada
Authors: Pino-Fan, Luis
Direction: Díaz Godino, Juan
Font Moll, Vicenç
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática
Issue Date: 2014
Submitted Date: 28-May-2013
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Matemáticas en secundaria
Didáctica de las matemáticas
Formación profesorado
Epistémica
Ecuaciones diferenciales parciales
UDC: 37.01
5803
URI: http://hdl.handle.net/10481/29940
ISBN: 9788490286845
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Pino Fan, L.R. Evaluación de la faceta epistémica del conocimiento didáctico-matemático de futuros profesores de bachillerato sobre la derivada. Granada: Universidad de Granada, 2014. 418 p. [http://hdl.handle.net/10481/29940]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
22005493.pdf8.29 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada