Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/19680

Title: La reforma de la formación profesional en España a través del diseño por competencias: un análisis desde la perspectiva de los agentes sociales
Other Titles: La riforma della formazione professionale in Spagna attraverso il disegno per competenza: un'analisi dalla prospettiva degli agenti sociali
2011
Authors: Lorente García, Rocío
Direction: Luzón Trujillo, Antonio
Palomba, Donatella
Torres Sánchez, Mónica
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Pedadogía
Issue Date: 2012
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Pedadogía. Leída el 15 de julio de 2011
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Educación
Formación profesional
Fármacos
UDC: 373.6
(460)
630602
URI: http://hdl.handle.net/10481/19680
ISBN: 9788469466735
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Other Identifiers: D.L.: GR 603-2012
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
20081005.pdf4.03 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada