Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/1494

Title: Estilos de aprendizaje, estrategias de lectura y su relación con el rendimiento académico en la segunda lengua
Authors: Manzano Díaz, Mirtha
Direction: Hidalgo Díez, Eugenio
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación
Issue Date: 2007
Submitted Date: 2007
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación. Leída el 10 de mayo de 2007
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Aprendizaje y enseñanza
Pedagogía
Segunda lengua
URI: http://hdl.handle.net/10481/1494
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1665366x.pdf2.79 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada