• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Ver ítem 
  •   DIGIBUG Principal
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Departamento de Didáctica de la Lengua y la Literatura
  • DDLL - Capítulos de Libros
  • Ver ítem
  •   DIGIBUG Principal
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Departamento de Didáctica de la Lengua y la Literatura
  • DDLL - Capítulos de Libros
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Peer-blogging as a tutoring Technique at Higher Education

[PDF] Peer-blogging as a tutoring Technique at Higher Education.pdf (2.910Mb)
Identificadores
URI: https://hdl.handle.net/10481/90481
ISBN: 9788413245904
Exportar
RISRefworksMendeleyBibtex
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Autor
Jiménez Jiménez, María de los Ángeles; Cortina Pérez, Beatriz
Editorial
Dykinson
Materia
Peer-blogging
 
Higher education
 
Tutoring techniques
 
Fecha
2020
Referencia bibliográfica
María de los Angeles Jiménez Jiménez, Beatriz Cortina Pérez. Peer-blogging as a tutoring technique at higher education. En: Investigación e innovación educativa: tendencias y retos / coord. por José María Romero Rodríguez; Inmaculada Aznar Díaz (ed. lit.), María Pilar Cáceres Reche (ed. lit.), José Antonio Marín Marín (ed. lit.), 2020, ISBN 978-84-1324-590-4, págs. 645-660
Resumen
The practical component in teacher training has a special relevance and complexity when difficult situations have to be dealt with while a group of students puts their expectations on the future teacher. The situation is still more complex if you have to use a language that is not your own in order to communicate in the classroom. In this sense, tutoring plays a hugely important role. During a learning period of 10 weeks students on placement had, among other tasks, the weekly submission of a journal that includes the description of the tasks carried out in the classroom along with a reflection on them.
Colecciones
  • DDLL - Capítulos de Libros

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias