La cultura en l’ensenyament d’idiomes: de la teoria a la pràctica a través del PEL
Identificadores
URI: https://hdl.handle.net/10481/83768Metadatos
Afficher la notice complèteMateria
Cultura Pluriculturalitat Identitat Consciència Culture Multiculturalism
Date
2006-04Referencia bibliográfica
Trujillo Sáez, F. (2006). La cultura en l’ensenyament d’idiomes: de la teoria a la pràctica a través del PEL. Articles de didàctica de la llengua i de la literatura. 2006, n. 39, abril-mayo-junio, p. 49-55.
Résumé
Una de les innovacions més importants en ensenyament d’idiomes avui és la
incorporació de la noció de «pluriculturalitat». L’objectiu d’aquest article és di-
fondre aquest concepte i la seva possible posada en pràctica a l’aula a través
de l’ús del Portfolio Europeu de les Llengües (PEL). Per aquest motiu, es mos-
tren i s’analitzen diverses activitats del PEL relacionades amb la pluriculturali-
tat i el plurilingüisme. One of the most important innovations in language teaching today is the in-
corporation of the notion of «multiculturalism». The goal of this article is to
broadcast this concept and its possible put to practice in the classroom
through the use of the European Language Portfolio (PEL). We show and analy-
se several activities of the PEL, related to multiculturalism and multilingualism.