La cultura en l’ensenyament d’idiomes: de la teoria a la pràctica a través del PEL Trujillo Sáez, Fernando-Jesús Cultura Pluriculturalitat Identitat Consciència Culture Multiculturalism Una de les innovacions més importants en ensenyament d’idiomes avui és la incorporació de la noció de «pluriculturalitat». L’objectiu d’aquest article és di- fondre aquest concepte i la seva possible posada en pràctica a l’aula a través de l’ús del Portfolio Europeu de les Llengües (PEL). Per aquest motiu, es mos- tren i s’analitzen diverses activitats del PEL relacionades amb la pluriculturali- tat i el plurilingüisme. One of the most important innovations in language teaching today is the in- corporation of the notion of «multiculturalism». The goal of this article is to broadcast this concept and its possible put to practice in the classroom through the use of the European Language Portfolio (PEL). We show and analy- se several activities of the PEL, related to multiculturalism and multilingualism. 2023-07-17T07:56:17Z 2023-07-17T07:56:17Z 2006-04 journal article Trujillo Sáez, F. (2006). La cultura en l’ensenyament d’idiomes: de la teoria a la pràctica a través del PEL. Articles de didàctica de la llengua i de la literatura. 2006, n. 39, abril-mayo-junio, p. 49-55. https://hdl.handle.net/10481/83768 spa http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ open access Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional