• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Volumen_16.2 
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
  • Volumen_16.2
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
  • Volumen_16.2
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Volumen_16.2 (4)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Search within this collection:

 

Recent Submissions

  • Towards an approach to teachers' professional development: how to work with algebraic thinking in the early years 

    N. Ferreira, Miriam Criez; Da Ponte, João Pedro; Ribeiro, Alessandro Jacques (2022-02-15)
  • Potencial del Modelo de Tareas TecnoPedagógicas para promover procesos de conjeturación en estudiantes universitarios 

    Romero Castro, Luis Carlos; Camargo, Leonor (2022-02-10)
  • Ansiedad matemática, rendimiento y formación de acceso en futuros maestros 

    Sánchez Mendías, Javier; Segovia Alex, Isidoro; Miñán Espigares, Antonio (2022-02-11)
  • Docencia práctica virtual y adquisición de competencias en la formación estadística de maestros durante el confinamiento sanitario 

    Ibáñez López, Francisco Javier; Maurandi López, Antonio; Castejón Mochón, José Francisco (2022-02-08)

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contact Us | Send Feedback | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom