Show simple item record

dc.contributor.authorBosch Collado, Paula
dc.contributor.authorMarín Suelves, Diana
dc.contributor.authorTornero Cabedo, Alba
dc.date.accessioned2021-02-05T07:19:53Z
dc.date.available2021-02-05T07:19:53Z
dc.date.issued2021-02-03
dc.identifier.citationBosch Collado, P., Marín Suelves, D. y Tornero Cabedo, A. (2021). Reconeixement d’emocions en alumnat amb TEA: anàlisi de la literatura. REIDOCREA, 10(11), 1-18.es_ES
dc.identifier.issn2254-5883
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10481/66299
dc.descriptionPaula Bosch Collado – Universitat de Valènciaes_ES
dc.descriptionDiana Marín Suelves – Universitat de València 0000-0002-5346-8665es_ES
dc.descriptionAlba Tornero Cabedo – Universitat de Valènciaes_ES
dc.descriptionRecepción: 03.10.2020 | Aceptado: 03.02.2021es_ES
dc.description.abstractEl present article presenta una revisió bibliogràfica mitjançant la qual es pretén conéixer l’efectivitat dels programes d’intervenció destinats a afavorir el reconeixement d’emocions en alumnat amb Trastorn de l’Espectre Autista. Per a la selecció d’articles es tingueren en compte una sèrie de criteris d’inclusió i d’exclusió, així s’examinaren 22 estudis en total. En la majoria dels estudis es mostren millores en el dèficit emocional analitzat i, de vegades, es destaca una disminució en els símptomes característics del trastorn. Considerant els resultats obtinguts es fica de manifest la necessitat de realitzar intervencions d’aquest tipus per contribuir a millorar la qualitat de vida d’aquestes persones.es_ES
dc.description.abstractThis article is a bibliographical review through which the aim is to know the effectiveness of intervention programmes aimed at favouring the recognition of emotions in students with autism spectrum disorder. The selection of articles took into account a series of inclusion criteria and 22 studies in total were examined. In most studies, improvements in the emotional deficit analysed are shown and, sometimes, a decrease in the characteristic symptoms of the disorder is highlighted. Considering the results obtained, the need to carry out such interventions is revealed to help improve the quality of life of these people.es_ES
dc.description.sponsorshipCorrespondencia a través de ORCID: Diana Marín Suelves - 0000-0002-5346-8665es_ES
dc.language.isocates_ES
dc.publisherUniversidad de Granadaes_ES
dc.rightsAtribución 3.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/*
dc.subjectTrastorn del Espectre Autistaes_ES
dc.subjectAutism Spectrum Disorderes_ES
dc.titleReconeixement d’emocions en alumnat amb TEA: anàlisi de la literaturaes_ES
dc.title.alternativeDevelopment of emotion recognition in students with ASD. A bibliographical reviewes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doi10.30827/Digibug.66299
dc.type.hasVersioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones_ES


Files in this item

[PDF]
[mp4]

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución 3.0 España