• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Departamento de Didáctica y Organización Escolar 
  •   DIGIBUG Home
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Departamento de Didáctica y Organización Escolar
  •   DIGIBUG Home
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Departamento de Didáctica y Organización Escolar
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Departamento de Didáctica y Organización Escolar (887)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Search within this community and its collections:

 

Collections in this community

  • DDOE - Artículos

  • DDOE - Capítulos de Libros

  • DDOE - Comunicaciones Congresos, Conferencias, ...

  • DDOE - Cursos

  • DDOE - Informes

  • DDOE - Innovación Docente

  • DDOE - Libros

  • DDOE - Miscelánea

Recent Submissions

  • Family Diversity from the Perspective of Early Childhood Education Students 

    Peregrina-Nievas, Paula; Caurcel Cara, María Jesús; Crisol Moya, Emilio; Cid-González, Christian (2025-04-05)
  • Gestión ágil y activa para proyectos educativos con métodos cualitativos 

    Jiménez-León, Rodolfo; Cisneros Chacón, Edith J. (2025-04-30)
  • Desde el Albaicín: Los Cármenes de Granada 

    Jiménez-León, Rodolfo (2025-05-07)
  • Método Cornell para toma de apuntes 

    Khaled Gijón, Meriem (2025-04)
  • Digital Ethics Competency of Student Teachers 

    Tnibar Harrus, Chaimae; Latorre Medina, María José (2025-04)

View more

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónAuthor profilesThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contact Us | Send Feedback | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom