• français 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Parcourir Porta Linguarum, Nº12, junio 2009 par date de publication 
  •   Accueil de DIGIBUG
  • 2.-Revistas
  • Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
  • Porta Linguarum, Nº12, junio 2009
  • Parcourir Porta Linguarum, Nº12, junio 2009 par date de publication
  •   Accueil de DIGIBUG
  • 2.-Revistas
  • Porta Linguarum Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
  • Porta Linguarum, Nº12, junio 2009
  • Parcourir Porta Linguarum, Nº12, junio 2009 par date de publication
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Parcourir Porta Linguarum, Nº12, junio 2009 par date de publication

Trier par :

Ordre :

Résultats :

Voici les éléments 1-17 de 17

  • titre
  • date de publication
  • date de soumission
  • ascendant
  • descendant
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Adquisición de habilidades metalingüísticas y enseñanza-aprendizaje de la composición escrita en educación primaria: reflexiones didácticas sobre los resultados de un estudio experimental 

      Fernández de Haro, Eduardo; Núñez-Delgado, Pilar; Romero López, Antonio (2009)
    • Adult task-based and communicative L2 teaching and L2 teachers’ search for complicity: R, a case study 

      Aguilar Río, José Ignacio (2009-06)
    • How polite can you get?: A comparative analysis of interlanguage pragmatic knowledge in spanish and moroccan EFL university students 

      Linde, Ángeles (2009-06)
    • The relationship between out-of-class language learning strategy use and reading comprehension ability 

      Marefat, Fahimeh; Barbari, Fatemeh (2009-06)
    • Classroom discourse: analyzing teacher/learner interactions in iranian EFL task-based classrooms 

      Behnam, Biook; Pouriran, Yassamin (2009-06)
    • Towards the development of a global communicative competence: the integration of oral and written skills in teaching and learning a foreign language 

      Constanzo Inzunza, Eduardo (2009-06)
    • Teachers’ motivation, classroom strategy use, students’ motivation and second language achievement 

      Bernaus, Mercè; Wilson, Annie; Gardner, Robert C. (2009-06)
    • Recensión: "English for specific purposes: studies for classroom development and implementation" 

      García Laborda, Jesús; Sevilla Pavón, Ana (2009-06)
    • Una propuesta de AICLE para el trabajo con textos en segundos idiomas 

      Ramos, Francisco (2009-06)
    • Semantically marked english subjects: potential and actual areas of difficulty from the point of view of hungarian learners of enlish 

      Kalocsai, Karolina (2009-06)
    • Índice e introducción 

      Porta Linguarum (2009-06)
    • ¿Qué técnicas de comunicación oral valoran más los profesores y alumnos en la clase de inglés? 

      Ortega Martín, José Luis; Madrid Pérez, Juan (2009-06)
    • Multilingual education in Europe: policy developments 

      Vez, José Manuel (2009-06)
    • An in-depth evaluation of interchange seires (3rd edition) 

      Sahragard, R.; Rahimi, A.; Zaremoayeddi, I. (2009-06)
    • Recensión: "Studies in honour of Neil McLaren: a man for all seasons" 

      Santana Lario, Juan; Madrid Fernández, Daniel (2009-06)
    • Recensión: "El proceso de enseñar lenguas: investigaciones en didáctica de la lengua" 

      Madrid Fernández, Daniel (2009-06)
    • Recensión: "Oral communication in the EFL classroom" 

      Madrid Fernández, Daniel (2009-06)

      Mon compte

      Ouvrir une sessionS'inscrire

      Parcourir

      Tout DIGIBUGCommunautés et CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsFinanciaciónPerfil de autor UGRCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujetsFinanciación

      Servicios

      Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

      Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire