Show simple item record

dc.contributor.authorMartí Tormo, Vicenteen_US
dc.contributor.editorUniversidad de Granada. Departamento de Hebreoen_US
dc.date.accessioned2012-06-20T07:39:53Z
dc.date.available2012-06-20T07:39:53Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.citationMartí Tormo, Vicente. "Metodología pedagógica e investigación en el campo de la enseñanza y aprendizaje del árabe como segunda lengua: elementos para un estado de la cuestión". Miscelánea de estudios árabes y hebraicos. Sección Árabe-Islam. Vol. 61 (2012). ISSN 0544-408X, p. 37-60. [http://hdl.handle.net/10481/20604]en_US
dc.identifier.issn0544-408Xen_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10481/20604
dc.description.abstractEste artículo ofrece una perspectiva general de la evolución de la metodología pedagógica y de la literatura científica relacionadas con la enseñanza y el aprendizaje del árabe como segunda lengua a la luz de la problemática que afronta este campo en la actualidaden_US
dc.description.abstractThis offers a general perspective on the evolution of the pedagogical methodology and the scientific literature related to the teaching and learning of Arabic as a second language in the light of the problems that this field is currently facing.en_US
dc.language.isospaen_US
dc.publisherGranada: Universidad de Granadaen_US
dc.relation.ispartofMiscelánea de estudios árabes y hebraicos. Sección Árabe-Islam. Vol. 61 (2012)en_US
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Licenseen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/en_US
dc.subjectFilología semítica en_US
dc.subjectLengua árabe en_US
dc.subjectSegundas lenguasen_US
dc.subjectEnseñanza y aprendizajeen_US
dc.subjectArabic language en_US
dc.subjectSecond languageen_US
dc.subjectTeaching and learningen_US
dc.titleMetodología pedagógica e investigación en el campo de la enseñanza y aprendizaje del árabe como segunda lengua: elementos para un estado de la cuestiónen_US
dc.title.alternativeTeaching methodology and research in the field of Arabic teaching and learning as a seconds language: elements for a state of the art.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
europeana.typeTEXTen_US
europeana.dataProviderUniversidad de Granada. España.en_US
europeana.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/en_US
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US


Files in this item

[PDF]

This item appears in the following Collection(s)

  • MEAH 61 (2012)
    Miscelánea de Estudios Árabes y Hebraicos. Sección Árabe-Islam. Vol. 61, año 2012

Show simple item record

Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License