• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
DMIDE - Artículos 
  •   DIGIBUG Home
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación
  • DMIDE - Artículos
  •   DIGIBUG Home
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación
  • DMIDE - Artículos
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

DMIDE - Artículos (75)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Search within this collection:

 

Recent Submissions

  • Water Interpretation Centers: A Case Study in Spanish Territory 

    Galván Pérez, Laura; Gutiérrez Pérez, José (2020-11-17)
  • Conditioning Factors of Sustainability of Dual Vocational Educational Training in Andalusia (Spain): Case Study of Three Educational Centres 

    Pozo Llorente, María Teresa; Poza Vilches, María De Fátima (2020-11-11)
  • Adolescents’ Perception of Religious Education According to Religion and Gender in Spain 

    Olmos Gómez, María Del Carmen (2020-11-19)
  • Social axioms on high school students in the North African context: Validation and fit of the SAS-II 

    García Alonso, Manuel; Gallardo Vigil, Miguel Ángel; Melgar Alcantud, Patricia; Segura Robles, Adrián (2020-11-02)
  • Analysis of Psychometric Properties of the Quality and Satisfaction Questionnaire Focused on Sustainability in Higher Education 

    Olmos Gómez, María Del Carmen; Luque Suárez, Mónica Francisca; Cuevas Rincón, Jesús Manuel (2020)

View more

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través de

Contact Us | Send Feedback | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom