Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/5581

Title: Burnout en docentes: una aproximación a la situación de profesores de escuelas primarias públicas en México
Authors: Escalante Izeta, Ericka Ileana
Direction: Bedmar Moreno, Matías
Fresneda López, María de los Dolores
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Pedagogía
Issue Date: 14-Oct-2010
Submitted Date: 2010
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Pedagogía. Leída el 16 de junio de 2010
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Personal docente
Educación primaria
Escuelas públicas
México
Síndrome de Burnout
URI: http://hdl.handle.net/10481/5581
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
18810263.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada