Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/4975

Title: Estrategias de mediación metacognitiva en ambientes convencionales y virtuales: influencia en los procesos de autorregulación y aprendizaje autónomo en estudiantes universitarios
Authors: Sierra Pineda, Isabel Alicia
Direction: Carmona Fernández, Marcelo
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación
Issue Date: 2010
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación. Leída el 2 de junio de 2010
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Investigación educativa
Mediación
Estudiantes universitarios
URI: http://hdl.handle.net/10481/4975
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1871142x.pdf6.37 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada