Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/34350

Title: Valoración de las estratégias de enseñanza-aprendizaje empleadas en la adquisición de la memoria musical en estudiantes de piano
Authors: Herrera Cedillo, Miriam
Direction: Cremades Andreu, Roberto
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
Issue Date: 2014
Submitted Date: 14-Jul-2014
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Educación
Aprendizaje
Música
Música para Piano
Memoria
UDC: 78
6203.06
URI: http://hdl.handle.net/10481/34350
ISBN: 978-84-9083-164-9
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Herrera Cedillo, M. Valoración de las estratégias de enseñanza-aprendizaje empleadas en la adquisición de la memoria musical en estudiantes de piano. Granada: Universidad de Granada, 2014. 408 p. [http://hdl.handle.net/10481/34350]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
24078773.pdf4.87 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada