Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/32100

Title: Evaluación de la correlación entre entrenamiento musical temprano (3-4 años) y desarrollo del lenguaje a partir de un programa de intervención en Educación Musical en centros educativos públicos de preescolar (Head start) en Puerto Rico
Other Titles: Evaluationof the correlation between early childhood music training (3-4 years old) and language development in a music education intervention program in public preschool centres (head start) in Puerto Rico
Authors: Hernández-Candelas, Marta
Direction: Herrera Torres, Lucía
Lorenzo Quiles, Oswaldo
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
Issue Date: 2014
Submitted Date: 23-Jan-2014
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Educación musical
Educación infantil
Lenguaje
Desarrollo
Puerto Rico
UDC: 78
372.4
58
URI: http://hdl.handle.net/10481/32100
ISBN: 9788490289617
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Hernández Candelas, M. Evaluación de la correlación entre entrenamiento musical temprano (3-4 años) y desarrollo del lenguaje a partir de un programa de intervención en Educación Musical en centros educativos públicos de preescolar (Head start) en Puerto Rico. Granada: Universidad de Granada, 2014. 489 p. [http://hdl.handle.net/10481/32100]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
22784196.pdf4.87 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada