Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/31343

Title: Teachers'beliefs about assessment for learning: introducing rubric in Secondary Education
Other Titles: Creencias de los profesores sobre la evaluación para el aprendizaje: introducción de la rúbrica en Educación Secundaria
Authors: Dandis, Maha A. I.
Direction: Gallego-Arrufat, María Jesús
Collaborator: Universidad de Granada. Programa Oficial de Doctorado en Fundamentos del Currículum y Formación del Profesorado en las Áreas de Educación Primaria y Educación Secundaria
Issue Date: 2014
Submitted Date: 14-Nov-2013
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Programa Oficial de Doctorado en Fundamentos del Currículum y Formación del Profesorado en las Áreas de Educación Primaria y Educación Secundaria
I would like to thank the AECID for supporting this project financially, also I acknowledge the support of the Ministry of Education, Culture and Sport of Spain (research project R+D: EDU2010-15432 in the II International Congress on evaluation competencies through erúbricas).
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Educación secundaria
Evaluación
Profesores
Aprendizaje
Pedagogía
Estudiantes
UDC: 371.2
58
URI: http://hdl.handle.net/10481/31343
ISBN: 9788490288849
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: Dandis, M.A.I. Teachers'beliefs about assessment for learning: introducing rubric in Secondary Education. Granada: Universidad de Granada, 2014. 350 p. [http://hdl.handle.net/10481/31343]
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
22711144.pdf3.82 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada