Teachers'beliefs about assessment for learning: introducing rubric in Secondary Education Dandis, Maha A. I. Gallego Arrufat, María Jesús Universidad de Granada. Programa Oficial de Doctorado en Fundamentos del Currículum y Formación del Profesorado en las Áreas de Educación Primaria y Educación Secundaria Educación secundaria Evaluación Profesores Aprendizaje Pedagogía Estudiantes 2014-04-22T11:38:55Z 2014-04-22T11:38:55Z 2014 2013-11-14 info:eu-repo/semantics/doctoralThesis Dandis, M.A.I. Teachers'beliefs about assessment for learning: introducing rubric in Secondary Education. Granada: Universidad de Granada, 2014. 350 p. [http://hdl.handle.net/10481/31343] 9788490288849 D.L.: GR 717-2014 http://hdl.handle.net/10481/31343 eng http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ info:eu-repo/semantics/openAccess Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License Universidad de Granada