Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
1.-Investigación >
Tesis >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/20247

Title: Posibilidades de la práctica sistemática en el tratamiento didáctico de aspectos formales en la enseñanza de idiomas. Estudio sobre sus efectos en el aprendizaje de la distinción modal en español como lengua extranjera
Authors: Alonso Aparicio, Irene
Direction: Núñez-Delgado, Pilar
Collaborator: Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Lengua y la Literatura
Issue Date: 2012
Submitted Date: 2011
Sponsorship: Tesis Univ. Granada. Departamento de Didáctica de la Lengua y la Literatura. Leída el 10 de noviembre de 2011
Publisher: Granada: Universidad de Granada
Keywords: Lengua inglesa
Investigación educativa
UDC: 37.012
802
58
URI: http://hdl.handle.net/10481/20247
ISBN: 9788469510919
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Other Identifiers: D.L.:GR 1125-2012
Appears in Collections:Tesis

Files in This Item:

File Description SizeFormat
20229185.pdf3.84 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada