Universidad de Granada Digibug
 

Repositorio Institucional de la Universidad de Granada >
2.-Revistas >
Porta Linguarum >
Porta Linguarum, Nº19, enero 2013 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10481/19379

Title: Factores motivacionales extrínsecos e intrínsecos en el aula de inglés: análisis empírico.
Other Titles: Extrinsic and intrinsic motivational factors in the english classroom: empirical analysis.
Authors: García Sánchez, María Elena
Cruz Vargas, María Luisa
Issue Date: Jan-2003
Publisher: Universidad de Granada
Keywords: Motivación
Factor
Extrínseco
Proceso de enseñanza
Análisis de componentes principales
Motivation
Extrinsic
Learning process
Main factors analysis
URI: http://hdl.handle.net/10481/19379
ISSN: 1697-7467
Rights : Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License
Citation: García Sánchez, M.E.; Cruz Vargas, M.L. Factores motivacionales extrínsecos e intrínsecos en el aula de inglés: análisis empírico. Porta Linguarum, 19: 275-297 (2013). [http://hdl.handle.net/10481/19379]
Appears in Collections:Porta Linguarum, Nº19, enero 2013

Files in This Item:

File Description SizeFormat
17 Elena G Sanchez.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open
Recommend this item

This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! OpenAire compliant DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback

© Universidad de Granada