TY - JOUR AU - Porcu, Lucía AU - Barrio García, Salvador Del AU - Alcántara Pilar, Juan Miguel AU - Crespo Almendros, Esmeralda PY - 2019 UR - https://hdl.handle.net/10481/86425 AB - Over the last decade, scholars have recently emphasized the need for tourism marketers to orchestrate the wide range communication activities and forms via the adoption of Integrated Marketing Communication (IMC). However, prior research has almost... AB - En la última década, los estudiosos del sector han hecho hincapié en la necesidad de que los profesionales del marketing turístico organicen una amplia gama de actividades y formas de comunicación mediante la adopción de la Comunicación Integrada de... LA - eng PB - Elsevier KW - Comunicación integrada de marketing KW - Integrated marketing communication KW - sales-related performance KW - brand advantage KW - IMC KW - CIM KW - Hostelería KW - management KW - market performance KW - resultados económicos y financieros KW - satisfacción del cliente KW - customer satisfaction TI - Analyzing the influence of firm-wide integrated marketing communication on market performance in the hospitality industry DO - https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2019.01.008 ER -